Vanlige spørsmål

Kanskje finner du svar på ditt spørsmål her?

Hvis ikke, ta kontakt med vårt kundesenter, så vil du få tilbakemelding snarest mulig.
Ta gjerne kontakt på 22 53 50 50 eller kundeservice@retthjem.no

Jeg husker ikke passordet mitt
Trykk på "glemt passord" og fyll inn din e–postadresse, så får du tilsendt ditt passord.

Hvor kan jeg se min bestilling?
Når du har sendt gjennom bestillingen ligger denne på Min side. Her finner du alle dine ordre og fakturaer.

Hvordan endrer jeg på en bestilling?
Du kan endre bestillingen på Min side. Du vil få et valg som heter kopier, endre eller slett.
Ved faste handlelister har man mulighet til å endre ordren fram til kl 1600 dagen før leveransen.

Jeg får ikke endret antallet i handlekurven, det oppdaterer seg ikke
Trykk på ENTER etter at du har endret antallet.

Hvordan betaler jeg for varene?
Varene dine betaler du med kort eller faktura. Les mer HER

Er det et minimumsbeløp for bestilling?
Ja, vi har et minimumsbeløp på kr. 600.–

Når leverer dere varene?
Vi leverer alle hverdager fra kl 8:00 til kl 15:00.

Hva gjør jeg hvis noe mangler eller er galt med leveringen min?
Hvis du opplever feil eller mangler, eller noe annet du ikke er fornøyd med – ta kontakt med oss på telefon 22 53 50 50 eller kundeservice@retthjem.no.
Les mer om reklamasjoner her.

Kan jeg få levering til en annen leveringsadresse enn jeg pleier?
Ja, det kan du. Du velger selv hvilken adresse vi skal levere til, når du sender oss bestillingen. Du kan ha flere leveringsadresser.

Hvor raskt kan jeg få varene mine?
Du kan bestille varer hele døgnet!
For leveranse påfølgende dag er bestillingsfrist kl 16:00.
Ønsker du hastelevering? Vi fikser det meste, så bare ta kontakt med vårt kundesenter.

Må man være tilstede ved levering av varene?
Hovedregelen er at man må være tilstede når varene leveres. Skulle dette likevel bli vanskelig, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter for løsninger.

Tar dere i mot returpant?
Vi tar i mot tomme flasker, bokser og tomkasser som er pantemerket.
Du kan også levere dine tomme metallbokser og syltetøyglass til sjåføren, og vi gjenvinner dette for deg! All retur må være pakket inn.
Rett Hjem er en miljøstasjon på hjul!

Kan man ringe inn sin matbestilling?
Ja, det kan du. Har du ikke internett eller ønsker av andre grunner å ringe inn bestillingen, så er vi klare for å ta i mot din ordre!
Vårt kundesenter er åpent fra klokken 08.00–16.00 alle hverdager.


Vi kan hjelpe deg med alle former for eventer og firmafester!

Planlegger du et arrangement for kunder og forretningsforbindelser, en feiring eller fest med kolleger - eller rett og slett bare en hyggelig fredagspils? Kontakt oss!

Les mer

Overtidsmat

Ferdigretter og overtidsmat

Les mer

Tilbudsvarer

God kvalitet - koster litt mindre

Les mer